wtorek, 19 stycznia 2016

Rozdział 16

Rozdział 16
Alexa usiadła na kanapie.Camille podała jej wody.Nagle wszyscy zebrali się wokół niej.Gdy Alexa się trochę uspokoiła.Zaczęła wszystko opowiadać.
-Gdy wracałam z próby,zobaczyłam Jasona.Od razu pobiegłam do Palm Woods.
-Dobrze zrobiłaś.Niczym się nie martw skarbie.Ze mną jesteś bezpieczna.-Powiedział Carlos tuląc Alexe.
-Dziękuję Ci Kochanie.
-Za co?
-Za to,że jesteś.-Powiedziała Alexa całując Carlosa w policzek.

Następny Dzień
Następnego dnia Alexa postanowiła,że pójdzie na spacer.Gdy szła po parku zobaczyła,że Jason patrzy się na nią.Zaczęła biec,ale on był szybszy.Podszedł do niej.
-O hej Alexa.Dawno się nie widzieliśmy.
-Zostaw mnie w spokoju!
-Nie denerwuj się tak,bo ci zmarszczki wyjdą.-Zaczął się śmiać.
-Powiedziałam, odejdź.
-Bo co.
Po tych słowach Jason złapał Alexe za nadgarstki.
-Pomocy!!!-Krzyczała Alexa.
Nagle przybiegł Carlos i odepchnął Jasona.
-Zostaw ją!-Krzyknął Carlos.
-Bo co mi zrobisz.
-Odejdź,bo nie ręczę za siebie.
Jason odszedł.A Alexa podbiegła do Carlosa i wtuliła się w niego.Złapał ją za rękę i razem poszli do Palm Woods.
                                                ***
To się porobiło.Jakby co Jason to były chłopak Alexy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz