niedziela, 6 grudnia 2015

Rozdział 1

Rozdział 1
Palm Woods jeden z lepszych hoteli w LA.Jest to hotel w którym mieszka wiele gwiazd.W tym hotelu mieszkają chłopcy z Big Time Rush.Z apartamentu dochodziły krzyki.
-Camille daj spokój,przecież nic nie zrobiłem!-mówił Logan
-Tak najlepiej daj spokój!-krzyczała Camille
-Ja już dłużej nie wytrzymam.Kłócicie się już od 30 minut.Mam dosyć wychodzę!-krzyknął Kendall
-I co zrobiłaś?-powiedział Logan
-Co ja zrobiłam co ty zrobiłeś!-krzyczała Camille
Logan i Camille zaczęli się dalej kłócić.

W tym czasie Kendall poszedł do parku aby odpocząć od kłótni Logan i Camille.Szedł i nagle na kogoś wpadł.Od razu się podniósł.Gdy zobaczył,że wpadł na dziewczynę od razu do niej podbiegł i pomógł jej wstać.
-Przepraszam Cię bardzo.Wszystko ok?-spytał Kendall
-Tak.Nic się nie stało.Jestem Megan
-Miło mi.Jestem Kendall.
-Może dasz się zaprosić na gofry w ramach przeprosi?-spytał Kendall
-Chętnie pójdę.-powiedziała Megan
Megan i Kendall poszli do kawiarni.

W tym samym czasie do mieszkania wszedł James.
-Jak byś się tak na nią nie oglądał to bym ci nie robiła awantury!-krzyczała wciąż Camille
-Ja się na nią nie patrzyłem.-bronił się Logan
-Dosyć!Spokój ma być!-Krzyknął James
-Zwariować z wami można .Camille idź na spacer i ochłoń.A ty Logan nie odzywaj się na razie do niej.-powiedział James
Camille wyszła trzaskając przy tym drzwiami.
-Co ją ugryzło?-spytał James
-Twierdzi,że patrzyłem się na inną.-odpowiedział spokojnie Logan
-A to prawda?
-Przecież nie.
-Ok.Daj jej czas,musi ochłonąć.

                                      ***
Na razie Kochani tyle.Jak myślicie Logan i Camille się pogodzą?
I czy Kendall zakochał się w Megan?Tego się dowiecie w następnym rozdziale :)

1 komentarz:

  1. Moze sie pogodzą...a u Kendalla i Megan zaiskrzy 😉 Postaram sie czytać twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń