wtorek, 8 grudnia 2015

Rozdział 2

Rozdział 2
Ranek.Camille jeszcze spała,gdy nagle obudziło ją pukanie do drzwi.Gdy otworzyła zobaczyła Logana przebranego za Świętego Mikołaja.
-Ho ho ho!Czy w tym roku byłaś grzeczna?-Spytał Logan
-Logan?-Zaczęła się śmiać Camille.
-Logan jaki Logan? Ja jestem Święty Mikołaj.Proszę to prezent dla ciebie Camille.
Gdy Camille otworzyła pudełko zobaczyła piękną złotą bransoletkę z jej imieniem.
-Jest cudowna-Powiedziała zachwycona Camille
Logan zdjął strój Mikołaja.
-I chciałbym cię przeprosić za moje wczorajsze zachowanie
-To ja cię powinnam przeprosić.Powinnam Ci wierzyć.
-Zgoda?
-Zgoda :)

W tym samym czasie Carlos pojechał do studia Dancing With The Stars,ponieważ brał w nim udział.Gdy wszedł nie wierzył własnym oczom.Zobaczył Alexe Vega.Alexa od zawsze się mu podobała.Od razu do niej podszedł.
-Cześć!Jestem Carlos.
-Miło mi.Jestem Alexa.
-Wiem znam cię.Jestem twoim fanem.
-A ty nie grasz w zespole o nazwie Big Time Rush.
-Tak.Śpiewam w BTR.
Mieli dalej rozmawiać gdy przyszedł zarządca DWTS.
-Dobrze.Teraz będziemy wybierać pary do tańca.
-Carlos Pena będzie tańczyć z Alexą Vega.
Carlos się bardzo ucieszył.Carlos i Alexa zaczęli tańczyć.
-Bardzo dobrze tańczysz-Powiedziała Alexa
-Nawzajem.Może dasz się zaprosić do kawiarni po próbie DWTS.-Powiedział Carlos
-Bardzo chętnie :)

                                            ***
To koniec drugiego rozdziału.Czy Carlos i Alexa mają szansę?
Piszcie w komentarzach.Pamiętajcie komentarze motywują :)


1 komentarz: